آیاعشق دليل مي خواد ؟
 
دیـــــــــارعـــــــــــــــشــــــــــــق
 
 

 

يه سوال ؟ به نظر شما عشق دليل مي خواد ؟
واسه جواب به اين سوال يه داستان همين زير گذاشتم بخونيد و از جوابش لذت ببريد Exclamation




یک بار دختری حین صحبت با پسری که عاشقش بود ازش پرسید

چرا دوستم داری ؟ واسه چی عاشقمی ؟ Rolling Eyes


دلیلشو نمی دونم اما واقعاْ دوست دارم ..


تو هیچ دلیلی رو نمی تونی عنوان کنی .. پس چه جوری دوستم داری ؟

چطور میتونی بگی عاشقمی ؟ Confused



من جداْ دلیلشو نمی دونم .. اما می تونم بهت ثابت کنم ..


ثابت کنی ؟؟ نه .. من میخوام دلیلتو بگی Rolling Eyes


باشه .. باشه .. میگم .. چون تو خوشگلی ..

صدات گرم و خواستنیه ..

همیشه بهم اهمیت میدی ..

دوست داشتنی هستی ..

با ملاحظه هستی ..

به خاطر لبخندت .. Cool


دختر از جواب های اون خیلی راضی و قانع شد .. Arrow

متاسفانه چند روز بعد .. اون دختر تصادف وحشتناکی کرد و به حالت کما رفت .. Surprised

پسر نامه ای رو کنارش گذاشت با این مضمون ..




عزیزم، گفتم بخاطر صدای گرمت عاشقتم اما حالا که نمیتونی حرف بزنی، میتونی؟
نه .. پس دیگه نمیتونم عاشقت بمونم ..
گفتم بخاطر اهمیت دادن ها و مراقبت کردن هات دوست دارم ..

اما حالا که نمیتونی برام اونجوری باشی، پس منم نمیتونم دوست داشته باشم .. Shocked

گفتم واسه لبخندات، برای حرکاتت عاشقتم
اما حالا نه میتونی بخندی نه حرکت کنی پس منم نمیتونم عاشقت باشم

اگه عشق همیشه یه دلیل میخواد مثل همین الان، پس دیگه برای من دلیلی واسه عاشق تو بودن وجود نداره
عشق دلیل میخواد؟
نه .. معلومه که نه !!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 1 شهريور 1390برچسب:, :: 22:22 :: توسط : سیدحسین خدایی

درباره وبلاگ
به وبلاگ خودتون خوش آمدید.لطفا نظربدیدوعضو شوید.(آهنگ.نوشته هام.قالب و...)
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

این سیستم خرابه برای تبادل لینک تونظرات پیغام بذارید






ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 124
بازدید کل : 66778
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1