بزرگترين درس زندگي
 
دیـــــــــارعـــــــــــــــشــــــــــــق
 
 

روزي پدر و پسري بالاي تپه ي خارج از شهرشان ايستاده بودند و آن بالا همان طور که شهر را تماشا مي کردند با هم صحبت مي کردند.
پدر مي گفت: اون خونه را مي بيني؟ اون دومين خونه ايه که من تو اين شهر ساختم. زماني که اومدم تو اين کار فکر مي کردم کاري که مي کنم تا آخر باقي مي مونه.
دلي به ساختن هر خانه مي بستم و چنان محکم درست مي کردم که انگار ديگه قرار نيست خراب شه.
خيالم اين بود که خونه مستحکم ترين چيز تو زندگي ما آدماست و خونه هاي من بعد از من هم همين طور ميمونن.
 اما حالا مي دوني چي شده؟ صاحب همين خونه از من خواسته که اين خونه را خراب کنم و يکي بهترش را براش بسازم.
 اين خونه زمانه خودش بهترين بود ولي حالا...
اين حرف صاحب خونه دل منو شکست ولي خوب شد...
 خوب شد چون باعث شد درس بزرگي را بگيرم.
درسي که به تو هم مي گم تا تو زندگيت مثل من دل شکسته نشي و موفق تر باشي.
پسرم تو اين زندگي دو روزه هيچ چيز ابدي نيست. تو زندگي ما هيچ چيزي نيست که تو بخواي دل بهش ببندي جز خالقت.
چراکه هيچ چيز ارزش اين را نداره و هيچ کس هم چنين ارزشي به تو نمي تونه بده. فقط خدايي که تو را خلق کرده ارزش مخلوقش را مي دونه و اگر دل مي خواي ببندي هميشه به کسي ببند که ارزشش را بدونه و ارزشش را داشته باشه.



نظرات شما عزیزان:

donya
ساعت4:42---3 ارديبهشت 1390
namard zadi to zoghaaaaaaaaam

faezeh
ساعت9:33---2 ارديبهشت 1390
azizam man ye vebi ro to loxblog
sakhtam amma chegad mikonam nemire
khob nazaramo didi pas
az dovvomi be bad hazf kon
avvali bemone
ba ini ke daram minevisam
chera
mano link nakardi sazdahani ro nemibinam
chera nemiyay ad konim
gorbonet miram bye


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 1:36 :: توسط : سیدحسین خدایی

درباره وبلاگ
به وبلاگ خودتون خوش آمدید.لطفا نظربدیدوعضو شوید.(آهنگ.نوشته هام.قالب و...)
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

این سیستم خرابه برای تبادل لینک تونظرات پیغام بذارید






ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 66779
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1